شهید حسین طیبی

وصیت‌نامه پاسدار شهید حسین طیبی

 خدایا تا کی انتظار شهادت را بکشم

با سلام و درود به پیشگاه ولیعصر و با سلام و درود به رهبر کبیر انقلاب اسلامی بت‌شکن زمان و با سلام و درود به شهیدان صدر اسلام تاکنون؛ به خصوص شهیدان انقلاب اسلامی و با سلام و درود بر ملت شهید پرور ایران که با ایمان قوی درهم کوبنده مستکبرین و ظالمین است. وصیت خود را آغاز می‌کنند:

ای پدر و ای مادرمظف همان طوری که می نگرید و می‌بینید و می‌شنوید، حسین زمان ظهور کرده و فریادرس می‌خواهد. تا جواب هل من ناصر ینصرنی بشنود. پس امروز باید چه کسی جواب‌گوی این سوال باشد؟ اگر امثال من و تو نباشیم، هرگز مستکبرین جواب نخواهد داد. من آگاهانه این راه را انتخاب کردم و هرگز پشیمان نخواهید شد و راه حسین را ادامه میدهیم انشالله.

با کمک الله دست‌بردار از مکتب امام حسین(علیه السلام) نیستیم؛ گرچه شهید شوم که به آرزوی خود رسیده‌ام و اگرچه معلول شدم که لطف خداوند نصیب من شده و از شهید شدن […] و اگر اسیر شدم در فکر من مباشید؛ که شاید با اسارت گرفتن منِ حقیر آنجا بتوانم کافری را مسلمان کنم. پس حیف است که آدم به این دنیا بیاید و با کفر نستیزد و شهید نشود.

خدایا راه شهیدان را در جلوی چشم من روشن بگردان

خدایا ما را به راه راست هدایت فرما

خدایا نور ایمانت را در قلبم روشن و منور بگردان

امروز تاریخ صدر اسلام تکرار شده و دوباره مکتب توحید در برابر ابرقدرت‌ها خودنمایی می‌کند و امروز روزی است که به سادگی می‌توان حق را از باطل شناخت و روزی است که تمام ابرقدرت‌ها چه شرقی و چه غربی چهره کریه خود را به نمایش گذاشته‌اند. ای برادر امروز به راستی می‌توانی راهت را برگزینی که این صحنه‌هایی که می‌بینی مسئولیت آفرین است. صحنه‌هایی که[…] شهادت طلبی می‌آفریند. ای برادر (هم برادر دینی و هم برادر حقیقی) اندکی فکر کن و خوب ببین و از خودت بپرس چرا تمامی قدرت‌ها و ابرقدرت‌ها در برابر ما صف‌آرایی کرده‌اند؟ آیا دلیلش این نیست که حق یک چیز است و بیشتر نیست. اسلام و حکومت الله است؛ که ما در جهت آن حرکت می‌کنیم و سپس راهت را برگزین. بدان جبهه‌های جهاد گوناگون است و بیش از هر چیز از امام خمینی(رضوان الله علیه) جانشین پیامبر(ص) و امام زمان(عج) باید اطاعت کرد و ای امت مسلمان حزب اللهی، تنها استدعایی که از شما دارم این است که تا جایی که می‌توانید امام را دعا کنید و دست از یاری این رهبر فداکار انقلاب اسلامی برندارید. شما مانند مردم کوفه عمل نکنید که نماینده امام حسین(علیه السلام) را در شهر کوفه غریب و تنها رها کردند و به وعده خود عمل نکردند.

ای  پدر و مادر، ای خواهر و برادر من، دلم می‌خواهد روزی که خبر شهید شدن مرا به شما دادند، خوشحال بشوید و آماده تربیت کردن فرزندان دیگری باشید که در راه مکتب اسلامی فدا شود تا شما هم در قیامت […]زهرا رو سفید باشید و شما را به جان امام قسم می‌دهم، که نه موی سر خود را برکنی و نه  گریه زیاد کنی و خود را بزنی. و لباس سیاه هم حداقل ۳ ماه، آن هم مادرم بقیه […] سیاه نپوشند. ثانیاً بیشتر از ۲۰ روز نباشد و مبادا حرف بدی نسبت به انقلاب و امام بزنید. هرکس حرف بدی بزند، فردای قیامت باید جوابگوی شهدا باشد. مگر من مال شما هستم؟ نه نه؛ به خدا قسم مال کسی بودم و هستم که به سوی او پرواز خواهم کرد و می‌کنم.

چند کتابی دارم که در مسجد بگذارید.

والسلام علیکم و رحمة الله برکاته

جمعه

۱۳/۶/۶۲

زندگینامه شهید حسین طیبی

بسم الله الرحمن الرحیم

شهید حسین طیبی فرزند بلال در سال ۱۳۴۳ در خانواده‌ای مذهبی و متدین دیده به جهان گشود. دوران کودکی را در محیطی تربیتی پرورش یافت و با فضائل نیک اخلاقی آشنا گردید. افراد خانواده را به کارهای نیک هدایت و دوستان را به راه راست رهنمون می‌نمود. رابطه‌اش با والدین بسیار مهربان و با فروتنی بسیار با آنها برخورد میکرد. وی در دوران نوجوانی و جوانی اهل کار و تلاش بود. وی پس از پیروزی انقلاب اسلامی وارد سپاه شد و بعنوان پاسدار به انجام وظیفه پرداخت؛ با آغاز جنگ تحمیلی از طریق سپاه پاسداران آغاجاری بعنوان بسیجی به جبهه‌های نبرد اعزام شد.

شهید حسین طیبی ضمن فداکاری و ایثارگری فراوان در تاریخ ۲۴/۱۲/۶۵ در منطقه عملیاتی شلمچه، در عملیات کربلای۵ به فیض شهادت نائل آمد.

یادش گرامی و راهش پر رهرو باد

برای دریافت تصویر در اندازه اصلی روی عکس کلیک کنید

One thought on “شهید حسین طیبی

  • 17/06/2023 at 06:23
    Permalink

    سلام به بزرگی خداوند من در محضر خداوند شهادت میدم که این شهید بزرگوار یکی از پاکترین و منزه ترین انسانهایی بود که من به شخصه دیده ام و شناخته ام روحش شاد و یادش تا ابد جاوید باد

    Reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *