مرحوم سید علی مشعلی

در نخستین روز شهریور ماه سال۱۳۵۵ در روستای بحریه از توابع دهستان آسیاب در بيت یکی از سادات جلیل القدر فرزندی به دنیا آمد که نامش را علی گذاشتند. او دوران کودکی و تحصیلات ابتدایی خود را در همان روستا گذراند و بعد از مدتی همراه با خانواده به علی آباد مهاجرت نمود. تقدیر چنین بود که در کودکی از آغوش پر مهر مادر و در ابتدای جوانی از سايه ي پدر محروم بماند تا در کوره حوادث و مشکلات زندگی آبدیده گردد.

مرحوم سید علی مشعلی در نوجوانی جذب مسجد علی آباد و کتابخانه امام    صادق (ع) گردید و از اعضای فعال کتابخانه امام صادق (ع) و پایگاه مقاومت شهید باکری به شمار می رفت. این سید بزرگوار در جهت کمک به محرومان و همشهریان از هیچ تلاشی دریغ نمی نمود و با گذشت و ایثار خود در بین جوانان مسجد الگویی کم نظیر به شمار می رفت. بعد از اتمام تحصیلات و گرفتن دیپلم در رشته علوم انسانی به خاطر علاقه ي شدید به تعلیم و تربیت به عنوان سرباز معلم در روستاهای محروم به خدمت پرداخت و پس از اتمام خدمت در قسمت امور مالی حوزه علمیه مهدیه امیدیه مشغول به کارگردید و همزمان تحصیلات خود را در دانشگاه آزاد اسلامی امیدیه ادامه داد.

شاید دوستانی که در جشن پیوند آسمانیش در تاریخ ۹/۳/۸۱ به او تهنیت می گفتند باور نمی کردند شش ماه دیگر در ماه رمضان و در آستانه ي شب های قدر، در اول آذر ماه سال۸۱ باید در مراسم وداع این عزیز از خداوند برای خود و خانواده و تنها فرزندش طلب صبر نمایند. یاد او به وسعت همه ی خوبی های عالم سبز و جاوید باد.

برای دریافت تصویر در اندازه اصلی روی عکس کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *