شهید عبدالرضا رحیمی لرکی

وصیتنامه شهید عبدالرضا رحیمی لرکی

إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذينَ يُقاتِلونَ في سَبيلِهِ صَفًّا كَأَنَّهُم بُنيانٌ مَرصوصٌ

 خداوند دوستدار جنگاورانیست که در راه او صف بسته و چون دژ نفوذ ناپذیری نبرد میکنند. «قرآن کریم»

اکنون که در حال نوشتن وصیتنامه هستم؛ با سلام به رهبر کبیر و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهیدان به خون خفته و امت شهید پرور و همیشه در صحنه و با سلام به خانواده عزیزم و دوستان چند سخنی را آغاز می‌کنم.

این راه را که راه انبیا و تمام مسلمانان […] شهیدان است با تمامی آگاهی و چشمی باز و ایمانی راسخ و پر افتخار انتخاب کردم و تا آخرین قطره خونم ادامه خواهم داد.

از خانواده و دوستان و خویشاوندان می‌خواهم که اگر لطف خدا شامل حالم شد و شهید شدم، برای من ناراحت و نگران نباشند، چون من زنده هستم و در پیش خدا روزی می‌برم و چیزی که هست فقط جسم من در بین شما نیست، ولی روح من در بین شما هست؛ و امیدوارم که هر بدی از من دیدید مرا ببخشید.

پدر و مادر عزیزم شما زحمات زیادی […] خواهم و هدف من به جبهه رفتن این است، که ادامه دهنده راه تمامی شهیدان و انبیا باشم و […]جون ناقابلم خدمتی به اسلام کرده باشم. و از دوستان می‌خواهم که مسجدها را خالی نکنند و چون مسجد سنگر است، سنگرها را حفظ کنند و در کنار سنگر از روحانیت مبارز پشتیبانی کنید و همین روحانیون مبارز که ما را به این نعمت والا رساندند به حرفشان عمل کنند. و موقعی که در کارها موفق می‌شوند که بدان […] کنند و وحدت کلمه و انسجام داشته باشند و بین هم اتحاد و روحیه مبارزه طلبی داشته باشند.

نمازها را به جماعت برپا کنند و روی نمازها برای جان امام از صمیم قلب دعا کنند و قدر امام […] بدانند و امام را تنها نگذارند؛ که دچار بلا های عظیم و بزرگ خواهند شد. و من خیلی دلم […] است که اگر نصیبم بشود به پهلوی امام بروم و در آخر از خانواده عزیزم و دوستان و آشنایان و اقوام و خویشان خداحافظی می‌کنم.

والسلام

به امید پیروزی حق بر باطل

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار

 ۱۱/۴/۱۳۶۱

برادر شما عبدالرضا رحیمی

زندگینامه شهید عبدالرضا رحیمی لرکی

شهید عبدالرضا رحیمی لرکی فرزند زیادخان در سال ۱۳۴۴ در خانواده مذهبی و متدین در شهر آغاجاری چشم به جهان گشود. دوران طفولیت را در محیطی سرشار از مهر و محبت دردامن خانواده گذراند. او تحصیلات ابتدایی خود را با موفقیت پشت سر گذاشت، سپس وارد دوره راهنمایی شد و پس از اتمام دوره راهنمایی وارد دوره دبیرستان شد. با توجه به شروع انقلاب اسلامی با شوق فراوان وارد فعالیت‌های انقلابی شده. در راهپیمایی‌های مختلف شرکت می‌نمود.

در سال شروع جنگ تحمیلی به بسیج پیوست و از طرف سپاه پاسداران آغاجاری به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شد و در مناطق مختلف جنگی به جنگ با دشمن می‌پرداخت؛ که همدوش همرزمان خود در عملیات رمضان شرکت نموده و در تاریخ ۲۳/۴/۱۳۶۱ در منطقه کوشک، به درجه رفیع شهادت نائل آمد تربت پاک وی در قطعه شهدای شهرستان امیدیه می‌باشد.

شاد و راهش پر رهرو باد

برای دریافت تصویر در اندازه اصلی روی عکس کلیک کنید
برای دریافت تصویر در اندازه اصلی روی عکس کلیک کنید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *