شهید منوچهر یوسفی

پیام خانواده شهید یوسفی

پدر شهید

صدام متجاوز که آمد اسلام را از بین ببرد، اما ما با خون بچه‌های خود که در راه انقلاب و اسلام ریخته شدند، جواب متجاوز را داده‌ایم و انشالله که کاری خواهیم کرد که به همان صورت که مردم را آواره کردند و جوانان را به شهادت رساندند، تمام این جرائم را از صدام متجاوز بعثی پس خواهیم گرفت. ای مردم شهیدپرور، خانواده‌های شهدا، بدانید که اگر تمام خانواده‌های ما از بین روند دست از این انقلاب و مردم برنخواهد داشت و پشت امام خواهند بود و تا آخرین قطره خون خود از اسلام حمایت می‌کنیم. چون انقلاب متعلق به مستضعفین است و اگر غفلت کنیم دوباره آمریکا و عمالش برمیگردند و نهادهای انقلابی باید بیشتر هوشیار باشند و افراد ضد انقلاب را که در بین مردم نفوذ کرده و کارهای ضد انقلابی انجام میدهند، جلوگیری کنند. زیرا که باید خون شهدا را حفظ کرد که شهدا با خونشان این انقلاب را سیراب کردند.

از مسئولین تقاضا دارم که همانطور که تا حال عمل کردند، هوشیار باشند و با کسانی که جوسازی می‌کنند و نارضایتی در مردم به وجود می‌آورند، قاطعانه برخورد کنند و در کارخانجات و شرکت نفت و گاز، ضد انقلابیون را پاکسازی کنند و امیدواریم که بیشتر به خصوص در این منطقه برای مستضعفین تلاش کنند و مسئله بالا و پایین را از بین ببرند انشالله.

والسلام علی من اتبع الهدی

مختصر از گذشته شهید

 از روستاییان گرگری علیا است؛ که به میانکوه، آغاجاری نقل مکان کرد. پدر شهید از رانندگان زیر پوششی شرکت نفت است. پدرشهید اظهار نارضایتی می‌کند که اولیا وقت با ما سر ناسازگاری دارند؛ ولی به خاطر خون شهیدمان حاضر هستیم با این وضعیت بسازیم و با نبودن وسایل زندگی در حال حاضر سخت‌ترین رنج و روحی را متحمل می‌شویم. شهید در رشته صنعت مشغول درس […] و چون از خانواده طبقه پایین بود و […] شروع انقلاب با کلیه ارگان‌ها همکاری کرد و شب و روز در تلاش بود و در چندین حمله من حمله، سوسنگرد، بستان، دارخوین شرکت داشته. تا اینکه در حمله دارخوین به درجه رفیع شهادت نائل آمد و در همین  جبهه به آرزوی خود رسید.

تاریخ و نوع حادثه

در تاریخ ۷/۷/۱۳۶۰ در جبهه دارخوین هنگام حمله ساعت یک و نیم شب، بر اثر ترکش خمپاره به ناحیه شکم و ران مجروح و پس از آن به بیمارستان اهواز منتقل و پس از آن به شیراز انتقال یافت و در بیمارستان شهید چمران به شهادت رسید و پس از ۴۸ ساعت به آغاجاری حمل و پس از تشییع در قطعه شهدا امیدیه به خاک سپرده شد.

برای دریافت تصویر در اندازه اصلی روی عکس کلیک کنید

برای دریافت تصویر در اندازه اصلی روی عکس کلیک کنید

برای دریافت تصویر در اندازه اصلی روی عکس کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *