شهید ایرج رحمانی

وصیت‌نامه شهید ایرج رحمانی

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ

[سلام] و درود بیکران بر امام زمان(عج) و نائب بر حقش امام خمینی(رضوان الله علیه) و بر تمامی شهدا از صدر اسلام [تاکنون] و باسلام بر پدر و مادر عزیز و مهربانم و خواهران و برادران خوب و عزیزم.

پدر و مادرم، [میدانم]که اکنون بعد از مرگم ناراحت هستید؛ اما بدانید که من در راه اسلام کشته شدم [و این] این یک افتخار بزرگ است برای شما و شما نباید ناراحت باشید.

خواهر و برادرانم شما باید اکنون راه [مرا] ادامه بدهید؛ زیرا تنها با ادامه راه شهداست که اسلام می‌تواند پیروز شود. شما مردم […] قهرمان‌پرور، نباید برای یک لحظه هم که شده دست از پیروی امام امت بردارید. پیروزی کامل اسلام که همان برافرازی پرچم لا اله الا الله و محمد رسول الله در تمام جهان است، جنگ [را ادامه] دهید و از پیروی علمای اسلام، به خصوص آیت الله منتظری دست برندارید.

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار

رزمندگان اسلام نصرت عطا فرما

والسلام

 ایرج رحمانی

۱۷/۰۵/۶۲

بسمه تعالی

فرم گزارش مددکاری خواهران

شهید ایرج رحمانی متولد ۱۳۴۸ که از طرف بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آغاجاری به جبهه نور علیه ظلمت اعزام و در تاریخ ۲۳/۸/۶۲ در منطقه عملیاتی پاسگاه زید، در مصاف با خصم متجاوز به خیل شهدای اسلام شتافت. روحش شاد

پدر شهید نگهبان جهاد، …

مادر شهید دارای روحیه‌ای بسیار خوب و فردی مومن و حامی قرآن و جمهوری اسلامی است و از اینکه چنین فرزندی را در راه پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تقدیم نموده، خرسند و به رضای خدا راضی است. و این همه صبر و استقامت را مدیون راهنمایی‌های شهید می‌داند، زیرا به گفته مادر شهید فرزندش با سن کمی که داشت برای من یک معلم بود و همیشه مرا نصیحت و آماده شهادت خود می‌کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *