شهید جمشید شیرشکن

وصیت‌نامه شهید جمشید شیرشکن

بسم الله الرحمن الرحیم

این جانب جمشید شیرشکن دارای شناسنامه شماره ۲۴۲۳۶ متولد سال ۱۳۴۲ وصیت‌نامه خود را آغاز میکنم: جنگ، جنگ است و عزت و شرف ما در گرو همین مبارزات است. (امام خمینی)

امت قهرمان و همیشه در صحنه، برای حفظ تداوم این انقلاب بکوشید و نگذارید لحظه‌ای بر این انقلاب فشار بیاید که باعث کندی آن بشود و همه برای صادر شدن و پایدار ماندن این انقلاب عظیم بکوشید و خود را در صحنه قرار دهید مبادا برای نفعی، یک روز، یک شب، و یا حتی یک ساعتی را در بی تفاوتی بگذرانید. این انقلاب وارث خون شهدای بسیاری است در حفظ تاریخی ماندن این خون همت و کوشش نمایید بنده حقیر به جبهه‌های جنگ عزیمت نموده‌ام که اگر از لایق بودم و شهید شدم از شما امت حزب‌الله می‌خواهم که حضور همیشه خود را در صحنه مستحکم‌تر نمائید برای خداوند در نمازهای جمعه و جماعت و دعای کمیل شرکت نمائید.

زندگینامه شهید جمشید شیرشکن

زندگینامه شهید جمشید شیرشکن

بسم الله الرحمن الرحیم

شهید جمشید شیرشکن فرزند فرج‌اله در سال ۱۳۴۲ در شهر آغاجاری در خانواده‌ای مذهبی و متدین دیده به جهان گشود. دوران کودکی را در محیطی تربیتی پرورش یافت و با فضائل نیک اخلاقی آشنا گردید. افراد خانواده را به کارهای نیک هدایت و دوستان را به راه راست رهنمون می‌نمود. رابطه‌اش با والدین بسیار مهربان و با فروتنی بسیار با آنها برخورد میکرد. دوره تحصیلی ابتدایی و راهنمایی را با موفقیت گذراند و سپس در کنار پدر و مادر خود مشغول بکار شد؛ با پیروزی انقلاب اسلامی وارد سپاه شد و بعنوان پاسدار به خدمت و انجام وظیفه پرداخت. وی با آغاز جنگ تحمیلی از طریق سپاه پاسداران آغاجاری به جبهه های نبرد اعزام شد.

شهید جمشید شیرشکن ضمن فداکاری و ایثارگری فراوان در تاریخ ۲۷/۰۳/۶۴ در منطقه عملیاتی مریوان به فیض شهادت نائل آمد.

یادش گرامی و راهش پر رهرو باد

برای دریافت تصویر در اندازه اصلی روی عکس کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *