شهید عبدالسعید دبیرفدعمی

وصیتنامه شهید عبدالسعید دبیرفدعمی

 بسم الله الرحمن الرحیم

وَ لا تَقُولُوا لِمَنْ يُقْتَلُ فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْواتٌ بَلْ أَحْياءٌ وَ لكِنْ لا تَشْعُرُونَ‌

 هرگز مپندارید آنان که در راه خدا کشته شدند مردگانند بلکه آنها زنده‌اند اما شما نمی‌دانید

«شهادت همچون میوه ای نیست که آن را بکاریم و از درخت بچینیم»

پس از عرض سلام بر امت شهید پرور و امام امت و با درود و با درود بر کلیه شهدای اسلام از صدر تا کنون، قبل از هر چیز باید به عرض کلیه خواهران و برادران مسلمان برسانم که قدر این شهدا را بدانید و به وصیت نامه آنها گوش فرا دهید و عمل کنید؛ که شهدا خیلی قدر دارند و قدر این شهدا را بدانید.

 وصیت‌نامه ام را شروع می‌کنم

  1. در اسرع وقت قرآن و نهج البلاغه و دیگر کتاب‌های اسلامی را بخوانید «به یاری الله»
  2. همیشه نمازهایتان را به موقع و سر وقت بخوانید و مبادا یک خواهر یا برادر مسلمان نمازش قضا شود؛ و نمازها را به جماعت به پا دارید که همین صف‌های به‌هم فشرده جماعت هستند که دشمن را به لرزه و هیجان می‌اندازد «به یاری الله»
  3. و مهمترین وصیتم که باید صد در صد به آن عمل کنید این است که امام را تنها نگذارید و دعا برای این امید مستضعفان بکنید؛ که اگر امام نبود این کشور نابود میشد «به یاری الله»
  4. از روحانیت جدا نشوید و همیشه بازوی روحانیت باشید و نگذارید روحانیت را از شما بگیرند چون امام و همین روحانیون بودند که مردم را آگاه کردند و برای قیام بر علیه کفر جهانی بسیج کردند «به یاری الله»
  5. از ملت شهیدپرور خواهش می‌کنم همیشه در مساجد شرکت کنند و مخصوصاً در نمازهای جماعت و نماز جمعه و مراسم دیگر از قبیل راهپیمایی‌ها و تشییع جنازه شهدا همین صف‌های به هم فشرده نماز و راهپیمایی‌هاست؛ که این انقلاب تا به حال پیروز است. «به یاری الله»
  6. از کلیه مسئولین می‌خواهم، به عنوان وصیت یک شهید کارهایشان را با مردم قطع کنند و مبادا ریاست طلبی کنند؛ و در راه خدا کار کنند و کار برای مردم کنند و مبادا کاری کنند که مردم از آنها راضی نباشند «به یاری الله»
  7. امیدوارم پدر و مادرم من را حلال کنند و چون تا به حال هیچ کار مثبتی برای ایشان انجام نداده‌ام، امیدوارم من را ببخشند و شاید با شهادت‌ام کاری برایشان کرده باشم «به یاری الله»
  8. از کلیه برادران دفتر تبلیغات مسجد قدس امیدیه می‌خواهم همانطوری که با تبلیغات معنوی خود از قبل از انقلاب تا به حال فعالیت داشته‌اند، به فعالیت خود ادامه دهند؛ مخصوصاً ماه محرم و ماه رمضان و مراسم مهم دیگر و اگر در تبلیغات کم فعال بودم، امیدوارم من را ببخشند و همینطور ارگان‌های دیگر به فعالیت‌شان ادامه دهند و برادران از کتابخانه‌هایی که در شهر است استفاده کنند و مخصوصا کتاب خانه مسجد که از سال ۱۳۵۷ تا به حال این کتابخانه تاسیس شده. «به یاری الله»
  9. از برادران و خواهران گول‌خورده‌ای که هنوز هم هوادار این گروهک‌های آمریکایی هستند خواهش می‌کنم، به عنوان وصیت یک شهید و برادر کوچکتر، تا وقت است توبه کنید و به دامن اسلام برگردید و اگر برنگشته‌اید وظیفه خواهران و برادران حزب الله است که جلوی آنها را بگیرند «به یاری الله»
  10. از کلیه خواهران و مسلمان خواهش می‌کنم بعنوان برادر کوچکتر و وصیت یک شهید، حجاب اسلامی را رعایت کنید و زینب‌وار و فاطمه‌وار باشید و اگر رعایت نکنند، وظیفه مردم است که جلوی آنها را بگیرند و هیچ وقت سپاه دخالت نکند و اگر جلوی آنها را نگیرند، کم کم بار سنگینی بر دوش جامعه اسلامی می‌شوند و تمام جوان‌های ما را به فساد می‌کشند «به یاری الله»
  11. از کلیه ملت شهیدپرور تقاضامندم به خانواده‌های شهدا و معلولین و محرومین جنگ و انقلاب سر بزنند و روحیه‌ای به بازماندگان آنها بدهند
  12. در آخر با کلیه خواهران و برادران خداحافظی می‌کنم؛ و از برادران عزیز ابراهیم بهمئی و قاسم علیزاده می‌خواهم که حلالم کنید و اگر گناهی و بدی از من دیدید من را ببخشید و با شما خداحافظی می‌کنم و امیدوارم که راهم را ادامه دهید و در آخر یک مقداری نماز و روزه قضا دارم که انشالله این دو برادر عزیزم ابراهیم بهمئی و قاسم علیزاده و دیگر برادران می‌گیرند

والسلام

سعید دبیرفدعمی

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار

مرگ بر کلیه ابرقدرتهای جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار.

زندگینامه شهید عبدالسعید دبیرفدعمی

بسم الله الرحمن الرحیم

شهید عبدالسعید دبیرفدعمی فرزند عبدالحسین در سال ۱۳۴۴ در شهر آغاجاری در خانواده‌ای مذهبی و متدین دیده به جهان گشود. دوران کودکی را در محیطی تربیتی پرورش یافت و با فضائل نیک اخلاقی آشنا گردید. افراد خانواده را به کارهای نیک هدایت و دوستان را به راه راست رهنمون می‌نمود. رابطه‌اش با والدین بسیار مهربان و با فروتنی بسیار با آنها برخورد میکرد. دوره تحصیلی ابتدایی و راهنمایی را با موفقیت گذراند و وارد دوره دبیرستان شد که تا سال دوم نظری ادامه تحصیل داد. وی با آغاز جنگ تحمیلی از طریق سپاه پاسداران آغاجاری بعنوان بسیجی به جبهه‏های نبرد اعزام شد.

شهید عبدالسعید دبیرفدعمی ضمن فداکاری و ایثارگری فراوان در تاریخ ۱۸/۱۱/۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی شیب میسان در عملیات والفجر (بر اثر جراحات وارده و ماندن در منطقه عملیات) به فیض شهادت نائل آمد.

یادش گرامی و راهش پر رهرو باد

برای دریافت تصویر در اندازه اصلی روی عکس کلیک کنید
برای دریافت تصویر در اندازه اصلی روی عکس کلیک کنید
برای دریافت تصویر در اندازه اصلی روی عکس کلیک کنید
برای دریافت تصویر در اندازه اصلی روی عکس کلیک کنید

برای دریافت تصویر در اندازه اصلی روی عکس کلیک کنید

برای دریافت تصویر در اندازه اصلی روی عکس کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *