شهید عبدالمجید زادبود

وصیتنامه شهید عبدالمجید زادبود

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ

گمان مکنید که کسانی که در راه خدا کشته شده‌اند مرده‌اند، بلکه زنده‌اند و نزد خدایشان روزی می‌گیرند

[…] در راه خدا و بدانید که خدا به گفتار و کردار خلق شنوا و داناست.

درود به رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی؛ درود بر تمام شهدای به خون خفته اسلام از صدر تا کنون، از حبیب بن مظاهرها و بهشتی‌ها؛ سلام بر کلیه رزمندگان اسلام چه در جبهه‌های جنگ و چه در مقام‌های […]؛ درود بر تمامی کسانی که قلبشان برای اسلام عزیز می‌تپد و درود بر ملت مسلمان ایران که فرزندان خود را […] نبرد حق علیه باطل تشویق می‌کنند؛ من چنان وصیتی ندارم که با وصایای شهدای انقلاب اسلامی […] داشته باشد؛ زیرا من نیز راه آنان را می‌روم و هدف آنان را که همانا جانبازی در راه الله […] مستضعفین و نابودی مستکبرین در طول تاریخ است دنبال می‌کنم.

[…] مادر و برادران و خواهران عزیزم، اگر خداوند مرا قابل شهادت دید و شهید شدنم، برای من گریه و […] نکنید بلکه برای من شادی کنید! زیرا من این راه را با چشمانی باز و آزادی خود انتخاب کرده‌ام […] فرموده امام بزرگوارمان اگر بکشیم پیروزیم و اگر کشته شویم شهیدیم و پیروزیم. یعنی اینکه برای […] شکست معنا ندارد و من به جبهه رفته‌ام که یا و قاتلوهم الائمة الکفر را انجام دهم و یا یقتلون […] الله را به اثبات برسانم.

[…] نمی‌دانم به چه زبانی و به چه سخنی از این همه زحماتی که برای من کشیدی و در این مدتی که در خدمت […] شما بودم تشکر کنم و از اینکه نتوانستم زحمات شما را جبران کنم امید دارم که مرا بخشیده باشید […] بابت من خیلی رنج و زحمت کشیدی و از خدای یکتا می‌خواهم که سربلند و پیروز باشید و بتوانید در خدمت اسلام […] شایانی بکشید. خداحافظ پدر جان.

[…] که مرا ببخشید چون خیلی زحمت‌ها در بابت من کشیدید آن شب زنده‌داری و سرمای زمستان، بی‌خوابی، را تحمل […] تا که مرا به این سن و سال رساندید و خودت مرا دو دستی تقدیم اسلام کردی. آفرین بر رشادتت مادر جان […] شهید شدم اصلاً ناراحت نشوید بلکه خوشحال و سربلند باشید و دعا به حال امام کنید که امام سرچشمه […] انقلاب عظیم بود خداحافظ مادر جان.

برادران و خواهرانم امیدوارم که مرا ببخشید چون شاید حق برادری خود را […] راه تمامی شهدای انقلاب  […]

[…] ملت شهید پرور ایران و هم ولایتی‌های عزیز خودم بدانید که بنده و تمام رزمندگانی که امروز توفیق جهاد را در راه خدا به ما داده است با الهام از آیات روح انگیز قرآن کریم و آیه ذکر شده بالا چقدر […] عادت است که در راه خدا کشته شویم می‌فرماید این کسانی که در راه خدا کشته شده‌اند مرده نپندارید […] زنده‌اند و نزد خدای‌شان روزی می‌گیرند مگر نه هر لحظه امکان مردن است چرا در راه خدا کشته نشویم […].

از دوستان می‌خواهم که راه تمامی شهدای انقلاب اسلامی را ادامه دهند و هیچ گونه انحراف کجروی در راهشان […]  برادران کشاورز می‌خواهم که به کشاورزی خود ادامه دهند چون طبق این حدیث که می‌گوید الزارعون کنیز الأئمه یعنی کشاورزان گنجه‌های امتند شماها هم گنجه‌های امت اسلامی ایران هستید و خداحافظ شما.

از ملت شهیدپرور ایران خواستارم که امام بزرگوار را دعا کنید او را تنها نگذارید والسلام علیکم و برکاته

سید عبدالمجید زادبود

زندگینامه شهید عبدالمجید زادبود

بسم الله الرحمن الرحیم

شهید عبدالمجید زادبود فرزند سید عبدالرسول در سال ۱۳۴۴ در یکی از روستاهای بهبهان(لنگیرات) در خانواده‌ای مذهبی و متدین دیده به جهان گشود. دوران کودکی را در محیطی تربیتی پرورش یافت و با فضائل نیک اخلاقی آشنا گردید. افراد خانواده را به کارهای نیک هدایت و دوستان را به راه راست رهنمون می‌نمود. رابطه‌اش با والدین بسیار مهربان و با فروتنی بسیار با آنها برخورد میکرد. دوره تحصیلی ابتدایی را با موفقیت گذراند. وی از همان زمان نوجوانی و سپس جوانی به کار و تلاش می‌پرداخت رابطه‌اش با والدین و دوستان بسیار با فروتنی و صمیمی بود و با اطرافیان با احترام خاصی برخورد میکرد. با آغاز جنگ تحمیلی از طریق سپاه پاسداران آغاجاری بعنوان بسیجی به جبهه های نبرد اعزام شد.

شهید عبدالمجید زادبود ضمن فداکاری و ایثارگری فراوان در تاریخ ۲۶/۱۰/۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵، در منطقه عملیاتی محور بصره بر اثر بمباران شیمیایی منطقه به فیض شهادت نائل آمد.

یادش گرامی و راهش پر رهرو باد

 

برای دریافت تصویر در اندازه اصلی روی عکس کلیک کنید
برای دریافت تصویر در اندازه اصلی روی عکس کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *