شهید علی عباس نیا

بدین وسیله با توجه به ارشادات رهروان دین حق شنیدنی‌های پای منابر حضرت امام حسین(ع) یادآور ‌گردد در یکی از بهترین راههای تداوم برقراری دوستی‌ها جهت استقرار و برقراری انقلاب مردمی چشم پوشی از خطاهای سهوی و غیرعمدی به لحاظ تغیرات اجتماعی زمان گذشته به زمان حال است، مگر در خصوص صدام و عوامل دست نشانده حزب بعث و منافقین کوردل در همه حال و همه وقت و منهزم داخلی و خارجی به‌دلیل عدم اطاعت از ولایت مداری امام عزیز روحی و جسمی له الفدا و همچنین وهابیت و بهائیت این سرسپردگان معاند بیگانه.

در ضمن عاقبت بخیری تمام خانواده شهدا و جانبازان و خواهران و برادرانم علی الخصوص پدر و مادرم از درگاه احدیت طلب آمرزش دارم

فرزندتان علی

مهر ماه ۱۳۶۵

زندگینامه شهید علی عباس نیا

بسم الله الرحمن الرحیم

شهید علی عباس نیا فرزند عبید در سال ۱۳۴۶ در شهر آبادان در خانواده‌ای مذهبی و متدین دیده به جهان گشود. دوران کودکی را در محیطی تربیتی پرورش یافت و با فضائل نیک اخلاقی آشنا گردید. افراد خانواده را به کارهای نیک هدایت و دوستان را به راه راست رهنمون می‌نمود. رابطه‌اش با والدین بسیار مهربان و با فروتنی بسیار با آنها برخورد میکرد. دوره تحصیلی ابتدایی و راهنمایی را با موفقیت گذراند و وارد دوره دبیرستان شد که تا سال سوم دبیرستان ادامه تحصیل داد. انجام فرائض مذهبی علی الخصوص نماز و روزه دفت بسیاری داشت. وی با آغاز جنگ تحمیلی از طریق سپاه پاسداران آغاجاری بعنوان بسیجی به جبهه های نبرد اعزام شد.

شهید علی عباس نیا ضمن فداکاری و ایثارگری فراوان در تاریخ ۲۳/۰۷/۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی کرخه(جنگ در آب) به فیض شهادت نائل آمد.

یادش گرامی و راهش پر رهرو باد

 

برای دریافت تصویر در اندازه اصلی روی عکس کلیک کنید

برای دریافت تصویر در اندازه اصلی روی عکس کلیک کنید

برای دریافت تصویر در اندازه اصلی روی عکس کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *