شهید غلامرضا جهانگرد

زندگینامه شهید غلامرضا جهانگرد

شهید غلامرضا جهانگرد در نهم خرداد ماه ۱۳۴۱ در آغاجاری دیده به جهان گشود. در شش سالگی وارد دبستان شد دوره ابتدایی و راهنمایی و دوره متوسطه را در دبیرستان شهید عین الله آور به پایان رسانید.

شهید غلامرضا جهانگرد جوانی باهوش و پرهیزکاری بود و عشق به مذهب رسول الله حقیقت رسول الله در روحیه و شکوفا بود با پیروزی انقلاب مقدس اسلامی ایران تحت رهبری پیشوای عظیم الشان زعیم عالیقدر حضرت آیت الله العظمی خمینی مدظله العالی این عشق شکوفاتر گشت و دوشادوش قاطبه اهالی آغاجاری[…] برندازی رژیم[…] پهلوی فعالیت چشمگیری داشته و از هیچ[…] فروگذار نبود. […]بعد از فراغت از کلاس درس به منظور به ثمر رساندن انقلاب با[…]حیات بخش اسلامی در جهاد سازندگی و […] آغاجاری به طور رایگان و بدون کمترین چشمداشت خدمت می‌کرد. در مسجد و حسینیه طالقانی و همچنین در مراسم شهدای گلگون کفن آغاجاری شرکت فعالانه داشت و با خانواده‌های شهدا صادقانه همکاری می‌نمود. به حضرت امام خمینی مدظله العالی و مکتب  پیغمبر اسلام حضرت محمد ص عشق می‌ورزید و همواره آرزوی شهادت میطلبید. مادیات برای او ارجی و مفهومی نداشت. شهید که لبریز از عشق به اسلام و انقلاب اسلامی بود به خاطر پاسداری از دستاوردهای انقلاب مقدس اسلامی در زمره برادران بسیج در آمده و پس از طی دوره کوتاه ۷ روزه در ناحیه در عباس در تاریخ ۱۲/۴/۱۳۶۱ به جبهه اعزام شد و شجاعانه در نبرد با سربازان مهاجم عراقی شرکت کرد و در تاریخ ۲۴ /۴/۱۳۶۱ در جبهه کوشک به خیل شهدای اسلامی پیوست. روانش شاد و راهش مستدام باد

شهید همواره به خواهر و برادران خود توصیه می‌کرد اگر من شهید شدم شما امام بزرگوار را تنها نگذارید و این تنها وصیت من است.

اینجانب عبدالله جهانگرد پدر شهید غلامرضا جهانگرد، با کمال میل و رغبت افتخار و مباهات می‌دانم که فرزندم در راه حفظ و حراست انقلاب اسلامی تحت رهبری پیامبرگونه زعیم عالقدر حضرت امام خمینی و مکتب حیات بخش رسول الله به شرف شهادت نائل گشته است و در عین حال با صراحت اعلام می‌دارم، خودم و هشت فرزندم، حاضریم به جبهه برویم و جان ناقابل خودمان را در راه اسلام و اهداف مقدس امام خمینی نثار کنیم.

والسلام من الله توفیق

برای دریافت تصویر در اندازه اصلی روی عکس کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *