شهید محمد خجک

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور محترم پدر عزیزم و مادر گرامی

پس از عرض سلام و سلامتی شما که امیدوارم که خوب باشید و از حال فرزند کوچکتان محمد خجک که این اجازه را دادید که به جبهه حق علیه باطل شرکت کنم و توانستید که سهم کوچکی داشته باشید. پدر و مادرم از این که اینطور می‌نویسم، می‌دارم که ناراحت هستید؛ انشالله که ناراحت نباشید. باید شادی کنید؛ چون به کلاس فرزندتان را فرستادید، چون واقعاً یک کلاس درس است؛ از لحاظ معنویات؛ چون برادران روحانی اینجا هستند و از لحاظ دینی ما را زیاد روشن کردن.

پدر و مادرم جای ما بسیار بسیار خوب است. مثل این که همیشه در تفریح هستیم و طوری هست که شما را فراموش کرده بودم، دوست داشتم فیلم‌برداری می‌کردند و نشانتان می‌دادند که ببینید که چقدر خوب است. پدر و مادرم، نکند چیزی گفته باشید که برادرم ولی را ناراحت کرده باشید. که چرا شما را پهلوی من چون خودم دعا میکردم که نیائید و این را می‌گویم که هر موقع ولی ناراحت شود من ناراحت می‌شوم. چون ولی را پاره‌ای از تن خود میدانم و به مادرم بگو که خود را ناراحت نکند من که در راه کفار رفتم به جنگ. من برای اسلام رفتم جنگ کنم و اینکه گریه ندارد و گریه باعث خوشحالی شیطان است و بگو که مثل حضرت زینب باش و زینب‌گونه رفتار کن و همینطور خواهرانم و دعا کنید و اگر می‌توانند قرآن بخوانند. چون تاثیر دارد در پیروزی در خط که بودم که الان نیستم، یکی از برادران تعریف کرد که برادران زیاد دعا می‌خوانند و همچنین قرآن و دیگر مسائل اسلام. ولی بعد دیدیم که کم شد بعد حمله بردیم به دشمنان اسلام دیدیم که تلفات زیاد بود و عقب هم نشستیم. عوض اینکه پیشروی کنیم و بعد که بررسی کردیم دیدیم که بله، دعا کم شد. پس نتیجه میگیریم که نیروی پیروزی ما دعا و دیگر مسائل اسلام است و آنهایی که سبیل‌هاشان بلند است یکی از روحانیون در خط وقتی که داشت صحبت می‌کرد یکی از برادران سوال کرد اشکال سیبیل بلند بودن چیست؟ گفت که اگر سبیل بلند باشد اگر انسان بمیرد و چه شهید شود و یا کسی بخواهد او را شفاعت کند که خداوند او را ببخشد خداوند شفاعت او را قبول نمی‌کند. پس تذکر بدهید کوتاه کنند. پس سرتان را درد نمی‌آورم از اینکه آن بسته را فرستادید تشکر می‌کنم. برادرم صفقلی را با زن و بچه‌ها سلام گرم می‌رسانم و بچه‌ها را ببوسید. ماشالله به خواهرم با بچه سلام گرم می‌رسانم و بچه‌ها را ببوسید. […] و خواهرم و بچه‌ها را سلام گرم می‌رساند و بچه‌ها را ببوسید. جمشید و خواهرم و حسین را سلام گرم می‌رسانم و حسین را به جای من ببوسید آشنایان را سلام برسانید. بهرام، بهزاد، شهرام، احمد، خانواده شهید شیرازی، مشهدی، خدیجه با بچه‌ها حاجی مرتضی، محمدزکی و خانواده شریفی، خانواده ولی ممبینی و شنبه ممبینی، رضا ممبینی، حسن و دیگران را سلام برسانید. مراد با خواهرم سلام برسانید. مرتضی با […] سلام برسانید محمود مصطفوی با خانواده مرتضی مصطفی با خانواده برادر عزیز آقای ثیاقی را سلام برسانید و به ماشالا بگو ریش‌هایش را نتراشد اگر می‌خواهد با ماشین کوتاه کند چون ریش نیست پیغمبر است با امید پیروزی هر چه زودتر انشالله به همین زود در کربلا پشت سر امام عزیزمان نماز جماعت برگزار کنیم.

قربان شما محمد خجک

در ضمن خدیجه و کبرا سلام برسانید و بگویید که مرا ببخشید که شما را اذیت می‌کردم چون اذیت شما برای خودتان بود که حرف گوش بگیرید

والسلام

در ضمن خانواده […] را سلام برسانید بچه‌ها را به جای هم ببوسید خانواده همراهی را سلام برسانید

 این سال بر همه مومنین مبارک باد

برای دریافت تصویر در اندازه اصلی روی عکس کلیک کنید

برای دریافت تصویر در اندازه اصلی روی عکس کلیک کنید

برای دریافت تصویر در اندازه اصلی روی عکس کلیک کنید

برای دریافت تصویر در اندازه اصلی روی عکس کلیک کنید

برای دریافت تصویر در اندازه اصلی روی عکس کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *