وصیت نامه پاسدار شهید ولی الله سرمکس

 بسم الله الرحمن الرحیم

 إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفًّا كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوصٌ ﴿۴﴾
خدا آن مومنان آن را که در صفحه جهاد کافران مانند سد آهنین هم دست و پایی دارند بسیار دوست میدارد

 با سلام و درود بیکران به رهبر عزیز انقلاب و امت فداکار ایران و با سلام بر تمامی شهدای جهان، با یاد خدا و تمام کسانی که به میدان مبارزه رفتند و به درجه رفیع شهادت نایل آمدند وصیت خود را بر امت حزب الله آغاز می کنم.

اول قبل از هر حرف دیگر که بزنم این است که دست از این نعمت الهی یعنی امام بزرگوار بر ندارید؛ زیرا این پیر و شیر جماران بود که خون ها را در رگ ها به جوش آورد و غیرت ها را از مرد و زن بیرون آورد و تا آنجا که می توانید او را دعا کنید. مردم حزب الله مبادا شما اهل کوفه باشید. ای کسانی که در خط خداوند کار می کنید مبادا شما اهل کوفه در بیائید و بعد با این مردم البته آنها که وضع ظاهری آنها کمی نادرست با این بی حجاب ها خیلی از شهدا این را گفته اند و من این را می‌گویم که این مردم حزب الله تا آنجا که می توانید جلوی این بی حجاب ها را بگیرید زیرا اگر جلوی اینها را گرفتید مثل اینکه جلوی فساد و فحشا را گرفته‌اید؛

و حرف دیگری که دارم با این برادران بی خیال است تا کی می‌خواهید زندگی را اینطور بگذرانید آیا تا به حال فکر این را کرده اید در همین وضع بی خیالی مرگ نصیب شما شود بعد در آن دنیا جواب خون ریخته شده امام حسین (ع) چه می خواهید بدهید؟ دستی بر سر و روی خود بکشید و خود را به اجتماع برسانید و از برادران جبهه رو و غیر جبهه رو می خواهم که به جبهه بروند همان طور که تا حال رفتند باز هم بروند و نگویید که چند بار رفته‌ایم دیگر تکلیف را انجام داده ایم اگر این برادران این حرف‌ها را بزنند باید خجالت بکشند در روی برادری که با پای قطع و یا دست قطع و شکم پاره به جبهه می‌روند؛ بروید همانطور که قبلاً رفته اید و باز هم می‌گویم که دست از این هم بر ندارید زیرا برادران رهنمودهای این پیر جماران است که آمریکا را چنین به وحشت انداخته. برادران جنگ با آمریکا ارزش کلی دارد، درست است که آنها ناو دارند، داشته باشند ما هم خدا را داریم که بالاترین دست، دست خداست پس بروید و به یاری خدا لطف خدا این دشمن پلید و این یزید زمان و بت زمان را درهم شکنید و روی رایگان را سیاه کنید هرچند با شکست های سیاسی روی اش سیاه شده، شما سیاه‌تر کنید.

انشالله دعا برای امام یادتان نرود و امیدوارم که هر کس از دست من ناراحت است مرا ببخشد و پولی یا چیزی دیگر از من میخواهد به خانه مان مراجعه کند.

ولی الله سرمکس
۶۶/۸/۲۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *