شهید اصغر سوقی

وصیت‌نامه شهید اصغر سوقی

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ قاتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ الَّذِينَ يُقاتِلُونَكُمْ وَ لا تَعْتَدُوا إِنَّ اللَّهَ لا يُحِبُّ الْمُعْتَدِينَ‌

در راه خدا با آنان که به جنگ و دشمنی شما برخیزند جهاد کنید، لیکن ستمکار نباشید که خدا ستمکاران را دوست ندارد سوره بقره آیه ۱۹۰

خدایا تو را سپاس فراوان می‌گویم، که این افتخار و توفیق را به من دادی که بتوانم در راه استقرار دینت و بر پا شدن حکومت اسلامی تلاش کنم و بتوانم در جمع مجاهدان اسلام باشم. خدایا می‌دانم که نافرمانی زیاد کردم و چه بسیار خطاهایی که مرتکب شدم، ولی اکنون نادم و پشیمانم و امیدوارم دریای لطف و رحمت بی‌پایانت نصیب این حقیر آسیب شود و نجاتم دهد و نیز از تو می‌خواهم که هر چه زودتر سپاه اسلام را به کربلا که همه منتظر باز شدن راهش می‌باشند، برسانیم و بتوانیم مرقد مطهر سرور آزادگان را زیارت کنیم.

و اما امت شهید پرور، هر چند تکراری است، ولی باز هم می‌گویم که امام را تنها نگذارید و جبهه و پشت جبهه را همچنان محکم نگه دارید و به قول امام عزیز: «جوانمردانه به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل هجوم آورید و بکوشید تا جامه ذلت نپوشید»

و به شما می‌گویم که اکنون چشم تمامی مسلمانان و مستضعفین جهان به شما دوخته است؛ تا آنها را از زیر یوغ ابرقدرت‌ها و استثمارگران شرق و غرب نجات دهید و مبادا خدای ناکرده از مبارزه دلسرد شوید که در این صورت به خون شهدا لطمه زده‌اید.

برادران و خواهران دانش‌آموز، با قوت و علاقه هر چه تمام‌تر درستان را بخوانیم و فعالانه سعی کنید که در سنگر علم و مدرسه، مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام بزنید. در مسائل شرعی و اسلامی بسیار کوشا باشید؛ و هر کاری انجام می‌دهید به یاد خدا باشید و پیوند قلبی و درونی خود را با او نزدیکتر کنید، زیرا هرچه ما داریم از خداست.

پدر و مادرم معذرت می‌خواهم که نتوانستم وظیفهرام را نسبت به شما ادا کنم و از شما که حق زیادی بر گردن من دارید حلالیت میطلبم. برادرانم را بگذارید که درس بخوانند در مسائل شرعی خود بیشتر بکوشید. دیگر عرضی ندارم از تمام رفقا و دوستان و هر کسی که حقی بر گردن من دارد یا از من آزاری به او رسیده حلالیت می‌طلبم.

بنده ۳٫۵ماه روزه و ۲سال نماز قضا دارم؛ می‌خواهم که برایم به جا آورید (و در صورت امکان مرا در کنار شهدای آغاجاری به خاک بسپارید)

والسلام

خداحافظ

اصغر سوقی

۲۱/۱۰/۶۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *